20 Temmuz 2015 Pazartesi

Captain Earth




Yıl: 2014
Bölüm Sayısı: 25
Bölüm Süresi: 25 Dakika
Yayın Şekli: TV
Tür: Uzaylılar, Mecha, romantik, Aksiyon, Bilim Kurgu
Yönetmen: Igarashi Takuya
Firma/Stüdyo: Bones

Okulların kapanmasına az bir zaman kala Manatsu Daichi adlı genç daha önce gördüğü ama hatırlayamadığı havadaki gökkuşağını yeniden görür. Eski hatıralarının peşinden giderek hem babasının mezarını hem de eski bir yeri görmek üzere tek başına yolculuğa çıkar. Bu yolculuk sonunda düşman uzaylılarla girişeceği bir savaşın içinde bulur kendini. O artık babası gibi bir savaşçıdır. O Earth Engine'nin yeni kullanıcısı olacak kişidir. Ve bu savaşta yalnız değildir. Eski arkadaşı Teppei ve Hana ile birlikte dünyayı kurtarmak için birlikte savaşacaklardır.




İzlemeyin diye tanıttım bu kadar =P Tanıtamadım bile ya neyse :D Mechaları pek sevmem, güzel konuya sahip olmadıklarını düşünürüm genelde. Ancak efsane olmuş birkaç mecha serisi beni bu türü sevmeme yardım etti diyebilirim. Tengen Toppa Gurren Lagann ve Break Blade. İkisi aklımda kalmış, ama birkaç tane daha vardı sanırım sevdiğim. Hoş eski serileri izlemediğimden onları yazmadım. Gundam gibi =P Her neyse bu seri kısaca her şeyden almış gibi hele sonlara doğru TTGL'den almış yahu dediğim oldu. Son bölümü hele =P Ya konuyu bile doğru dürüst anlayamadım, pat diye girdi pat diye çıktı, pat diye olaylar gelişti. Falan filan ne bileyim izlerken aval aval baktım diyebilirim. Tek iyi yanı komedisiydi, azdı filan ama yine de idare ederdi o da. Karakterlerin bazıları da iyiydi diyebilirim. Ancak seriyi kurtarmaya yetmemiş. Açıkcası izleyecek bir şey bulamadıysanız izleyin. Ama yine de boşuna zaman da kaybederseniz benden bilmeyin derim =P Ha aklımdayken şöyle bir şey bilirim kendimce: her kötü şey içinde bile ilginç bir şey vardır. Gibisinden... İşte bu hikâyeyi izlerken en başında yer alan ve seri boyunca devam eden iki arkadaşın devamlı o maviş kolyeyi verme olayı hoşuma gitti. Serinin bana kazandırdığı tek kazanç oydu diyebilirim yani =(












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder