31 Ocak 2015 Cumartesi

Blade & Soul


Yıl: 2014
Bölüm Sayısı: 13
Bölüm Süresi: 25 Dakika
Yayın Şekli: TV
Tür: Aksiyon, RPG, Fantezi
Yönetmen: Hamasaki Hiroshi, Takeuchi Hiroshi
Firma/Stüdyo: Gonzo

 Ncsoft tarafından yapılmış bir oyundan uyarlanmadır.

Alka ünlü Kılıç Klanı'nın suikastçılarındandır. Alka'nın ustası Hon, Jin Valel adlı kadın tarafından öldürüldüğünden beri Alka intikam için yaşamaya başlar. Alka ise Jin tarafından ustasını öldürmekle suçlanmış ve her tarafta aranmaktadır. Alka'nın intikam arayışı sırasında tanıştığı kişiler sayesinde duyguları yavaş yavaş değişmeye başlar.


Çok baştan savma bir tanıtım oldu be =P Hehe diye gülerken yazdığıma, bu seriyi hiç sevmedim diye devam edeyim =P Seriyi hiç sevmedim, hiç! Tanıtım yazım nasıl baştan savma ise bu oyunu animeye dönüştürürken işte aynı şeyi yapmışlar... Çizimler, kurgu, karakterler filan hiç ama hiç güzel değil. Oyunu nasıldır acaba?! Neyse izlemeyin diye yazıyorum sadece =P Hoş belki seveni vardır*-* Erkeklerin seveceği türden bir anime orası bir gerçek ama hahahaha =P

Aslında kızın yüzünde boya var, ama bu sahnede çizmeyi unutmuşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder