18 Aralık 2014 Perşembe

Un-Go


Yıl: 2011
Bölüm Sayısı: 11+1
Bölüm Süresi: 24 Dakika
Yayın Şekli: TV
Tür: Dedektif, Doğaüstü Güçler, Gizem, Drama, Bilim Kurgu, Psikolojik
Yönetmen: Mizushima Seiji
Firma/Stüdyo: Bones

Yuuki Shinjuurou uzun zamandır kendi memleketi Japonya'dan uzakta yaşamış ve uzunca bir aradan sonra yeniden kendi memleketine dönmüştür. Japonya ise yeni yeni savaştan çıkmış ve yaralarını sarmaya çalışmaktadır. Yuuki bu harap ülkede iş olarak ise asistanı veya dostu Inga'nın sayesinde dedektiflik yapmaya başlamıştır. Ancak ne yaparsa yapsın sorun çözücü Kaishou Rinroku'nun gölgesinden sıyrılamamıştır ve bu yüzden ona Mağlup Dedektif diye hitap edilmeye başlanmıştır. Yuuki ise Kaishou'ya rağmen suçların ardında gizlenen gerçekleri görmeye kendini adamıştır.



Sevilesi tek karakter diyebilirim =P

Hım... Açıkcası pek sevemedim bu yapımı. Hele Inga karakteri yok mu... Sinir etti beni. Bu kadar uyuz mu yapılır bir karakter ya... Ana karakterimiz Yuuki'yi de sevmedim. Genele bakarsak neredeyse hiçbir karakteri sevmedim. Konuyu tam olarak sevmedim veya benimseyemedim de diyebiliriz. Çizimler de ayrı bir kötü zaten. O yüzden pek bir yazasım yok.





Ancak kötü ötesi bir yapım değil. O yüzden farklı bir dedektiflik öyküsü istiyorsanız izleyin derim. Zira dedektiflik deyince aklıma tek gelen Dedektif Conan olduğu için bu seriyi onun yanında çerezlik olarak izleyebilirsiniz sadece diyebilirim. Tabii olaya sadece dedektiflik açısından bakmayın izlerken. Zira dedektiflikten çok birbirleriyle ilişkili bir olay anlatılıyor. Zaten tüm bu sorunlar birkaç kişiyle bağlantılı. Bir de savaş olgusu işin içinde. Yani bir bakıma değişik bir konuya yönelen ilginç bir yapım. Ama sevmedim =(

Hint filmi gibi geldi bana =P



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder