17 Şubat 2015 Salı

Toradora!


Yıl: 2008
Bölüm Sayısı: 25
Bölüm Süresi: 24 Dakika
Yayın Şekli: TV
Diğer İsimleri: Tiger x Dragon
Tür: Komedi, Okul, Romantik
Yönetmen: Nagai Tatsuyuki
Orijinal Hikâye: Takemiya Yuyuko
Firma/Stüdyo: J.C.Staff

 Ryuuji Takasu lise ikinci sınıfa geçmiştir. Onun nazik kişiliğine rağmen korkunç bir bakışa sahip doğal bir dış görünüşü vardır. Bundan dolayı arkadaş bulmakta zorlanır. Ryuuji okula gittiğinde arkadaşı Yuusaku Kitamura ile aynı sınıfa düşmüştür. Aynı zamanda sınıfında "okuldaki en tehlikeli yaratık" olan ve lakabı Palmtop kaplanı olarak bilinen Taiga Aisaka'da bulunuyordur. Taiga'nın aşk mektubu Ryuuji'nin çantasındadır. Taiga bunu farkettiğinde çantayı almayı çalışır. Ama Ryuuji çantasını vermez. Gece geç bir saatte uyanır ve saldırıya uğrar ona saldıran Taiga'dır. Taiga aşk mektubu yüzünden Ryuuji'ye saldırmaktadır. Oysaki mektubun içi boştur. Daha sonra sakinleşen Taiga, Ryuuji ile anlaşır ve Ryuuji bundan sonra evinin hizmetçiliğini yapacaktır. Ayrıca birbirlerine destek verecektir.

Tanıtım: luna =P


Romantik komedi serilerinden birisi ve bence izlenmeli diyebilirim. Karakterleri güzeldir, hikâyesi eğlencelidir, ama maalesef sonu kişiye göre göreceli güzeldir. Şayet ben sonunu beğenemedim ve hiç yediremedim... Ovasını izlemiştim, ancak izlemediğimi sanıp yeniden izleyeyim dedim... Neyse önceden izlemiş de olsam bile hatırlamış oldum ve güzel bir ovaydı açıkcası. Seriyi yıllar önce izlediğimden sıcağı sıcağına konuyu ve kurguyu öyle yazamayacağım, sadece izleyin diye bir not düşmüş oldum buraya =P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder