17 Şubat 2015 Salı

Hataraki Man


Yıl: 2006
Bölüm Sayısı: 11
Bölüm Süresi: 25 Dakika
Yayın Şekli: TV
Tür: Josei, Yaşamdan Kesitler
Yönetmen: Ono Katsumi
Orijinal Hikâye: Anno Moyoko
Firma/Stüdyo: Studio Gallop

   Hiroko Matsukata magazin dergisinde çalışan genç bir kadındır. Çalıştığı şirkette onca erkeğin içinde çalışan dört kadından biri olduğundan kendini azınlıkta hissetmekte ve elinden geleni yaparak iyi bir çalışan olduğunu göstermektedir. Ancak bu iş stresi yüzünden aşırı sigara içme ve yorgunluk baş göstermekte ve sevgilisiyle sık sık görüşememektedir. Yine de Hiroko işinden vazgeçmeyerek sevgilisi gibi çok çalışarak iyi bir işkadını olabilmek için elinden geleni yapar.


Benim gibi tembel birine göre kesinlikle hiç gitmeyen bir anime. İşin komik yanı ben de işteyken ölesiye çalışan bir tipimdir. Önümdeki iş bitmeden iş yerinden ayrılmak istemezdim veya işimi yapabilmek için daha çok çaba gösterirdim filan. Hatta molalar bana sıkıcı gelir ve çıkmak istemezdim. Bu yüzden patrondan azar bile yemiştim... Yemeklerini de sevmediğimden daha sonra yemekte yememeye başlamıştım*-* Hatta iş arkadaşım tatil boyunca gelmeyince ben de tek yemek istemediğimden yemek yemeyi kesmiştim yanlış hatırlamıyorsam. Yemekhanedeki kadınlar işten çıktığımı sanmıştı =P O derece yani ehuehueh =P Sonuç olarak fazla mesailerden kafa kalmadı ve üstüne üstlük haksız yere laf yemek hoşuma gitmediğinden ve maalesef maaşı asgari de olunca "ne çekeceğim" dedim ve çıktım*-* Allah'tan ailemin durumu iyi*-* Şimdi böyle kös kös hikikomori takılıyorum =) Her neyse konudan saptım =)


Hiroko adlı kızımız işkolik biri ve çalıştığı şirkette erkeklerin çokluğundan dolayı da kendini bazı bazı rahatsız hissediyor ve elinden geleni yaparak ölesiye çalışıyor. Diğer erkeklere taş çıkartacak cinsinden hatta. Hatta bir de çalışma moduna girişi var ki onu kimse durduramaz cinsinden. Ayrıca yıllar geçtikçe yeni yeni şeyler öğrenerek olgunlaşmaya ve deneyim kazanmaya başlıyor. Yani 11 bölümlük seri içerisinde ne kadar anlatabilirse o kadar görüyoruz elbette.


Neyse kızımızın iş arkadaşlarıyla olan ilişkilerini görüyoruz ve bu kişileri tek tek tanıyoruz. Ayrıca bir de kızımızın uzatmalı sevgilisi var, ama hiç öyle beklediğimiz bir sonla bitmiyor! İşkolik birinden ne beklersek artık. Biraz üzücü bu açıdan sonu, ancak pek de üzülmedim desem yalan olmaz =P Neyse neyse... Çizimleri beğenmedim. Konuyu pek beğenemedim. Kurguyu beğenmedim. Karakterleri -başta Hiroko olmak üzere- beğenmedim. 11 bölümde iyi kesmişler açıkcası. Pek izlenesi bir yapıt değil açıkcası. Ama kötü de değil*-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder