22 Ekim 2014 Çarşamba

Kemonozume


Yıl: 2006
Bölüm Sayısı: 13
Bölüm Süresi: 25 Dakika
Yayın Şekli: TV
Diğer İsimleri: The Beast Claw
Tür: Aksiyon, Romantik, Şeytanlar, Korku, Komedi, Fantezi
Yönetmen: Yuasa Masaaki
Firma/Stüdyo: MADHOUSE

Çok eski zamanlarda dini inançların egemen olduğu ve tanrılara insanların kurban edildiği zamanlarda... Bir genç kız kurban edilirken bir adam onu kaçırır ve bu iki kaçak tanrılar tarafından lanetlenerek canavara dönüştürülür. Bu olaydan sonra lanetli canavarlar insan eti yiyerek yaşamlarına devam ederler. Bu duruma son vermek isteyen insanlar ise onların zayıflıklarını bularak bir savaş sanatı geliştirir ve Kifuuken örgütü altında birleşirler.

Yıllar sonra günümüzde Kifuuken örgütü liderinin oğlu Toshihiko Momota, Yuka adlı kıza ilk görüşte aşık olur. Yuka ise lanetli bir canavar olduğu için kendini zorlamasına rağmen Momota'ya o da aşık olur. Bu imkânsız aşk küçük bir olay gibi görünse de aslında büyük şeylerin başlangıcıdır.


Çizimlerine değinelim =P Evet, kötü yani alışılmadık ve daha çok karman çorman gelebilir, ancak yine de abartı kötü değil, güzel bir yanı var yine de izledikçe alışıyorsunuz denilenlerden... Karakterlere değinmek istemiyorum, zira maymun dışında öyle sevdiğim bir karakter olmadı =P Konu ise gerçekten ilginç geliyor izledikçe. İlk başta herhalde sarmaz filan demiştim beni, ancak ilerledikçe nedense izleyesim geldi ve açıkcası neredeyse hiç sıkmadan bitirdim seriyi.


Konu aslında sıradan. Bir canavar ile bir insanın aşkı arasında gelişiyor. Ancak bu aşk kendini korumaya çalışırken bunun ardında gelişen olaylar silsilesi sizi alıp götürüyor. İşte örgütün eski üç üyesinin arasındaki bağlar ve Harumi adlı kızın yaşamlarına girmeleri ve ona aşık olmaları vs vs vs... Yani bir yandan geçmişi eşelemişler bir yandan günümüzdeki olayların nasıl ilerlediğini göstermişler bizlere. Hoş eskinin getirisi yüzünden günümüzdeki bu götürüler olmuş orasını da öğrenmiş oluyoruz.


Aynı şekilde Momota'nın neden Yuka'ya ilk görüşte tutulması vs bile eskiyle alakalı bir olay ve açıkcası bunu pek hoş karşılamadım... Bir de Yuka'nın olayını tam olarak anlayamadım, keşke orayı biraz daha açsalardı. Annesini yani... Bu arada filmde cinsel içerikli sahneler bolca mevcut, o yüzden  13 üstü filan diyebilirim sanırım... Ayrıca ayrıca son sahnedeki olaylar silsilesi gerçekten garibime gitti yani Ooba'yla ilgili olanlar. Biraz daha yazarsam olayları tek tek anlatacağım bu gidişle =P Seriyi ben beğendim açıkcası, ama herkese önerebileceğim bir seri değil kesinlikle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder