7 Mart 2015 Cumartesi

Hellsing


Yıl: 2001
Bölüm Sayısı: 13
Bölüm Süresi: 25 Dakika
Yayın Şekli: TV
Tür: Aksiyon, Gizem, Korku, Vampir, Macera
Yönetmen: Urata Yasunori
Orijinal Hikâye: Hirano Kouta

 Kan emici hortlaklar (vampirler) belirir ve insanlık için tehlike teşkil ederler. Alucard, (Hellsing) ingiliz hükümeti tarafından kurulan bir gizli örgütün içerisinde bu vampirleri yok ederek halkı korur. Kendine has usulü bulunur. Kendiside vampir olan Hellsing farklı güçleri ve kendine özel silahları vardır. Bu organizasyonda çalışmaktan hoşlanır. çaylak yardımcısı Seras, genç acemi bir polis kadındır, Alucard tarafından vampire çevrilir. Yeni haline pek alışamasada oda bu organizasyonda kendini bulur.

Tanıtım: luna


Hellsing - 13 Bölüm
Hellsing Ultimate - Ova - 10 Bölüm

 Biraz eski bir tanıtım*-* Yanlışları mazur görün =P İlk serisinden sonra mangaya daha sadık olan Ultimate ova serisi çıkmıştı ve yıllardır son üç bölümünü izlememiştim. Zira yanlış hatırlamıyorsam ova serilerini beklerken yıllar geçmişti zaten. Hatta bazı ova serileri arasında bayağı farklar vardır -_- Onları beklerken zaten konuyu unutmuştum ahaha =P Bayağı da esprisi geçmişti zamanında neyse*-* Sonuç olarak bitirdim*-* Ancak pek bir şey anlatamayacağım hakkında, çünkü dediğim gibi yıllar geçti üstünden ve sadece son üç bölümü izledim eskilerden hatırladığım kadarıyla filan toparladım konuyu yani haha =)


 Uyarmalıyım ki! Hellsing serisi büyükler içindir! Ağır şiddet ve bolcana kan mevcuttur. 18 yaş üstü için diyebiliriz yani. Hele ovası daha büyükler içindir*-* Tabii kan görmek size olağan geliyorsa 18 yaş altı da normaldir -_- Hellsing konusu, çizimleri, sevilesi karakterleri ve harika kurgusuyla sizi mest edecektir. Zaten izleyenlerin genel görüşü harika olduğu yönündedir. Hellsin ayrıca Türk televizyon kanallarında gösterilmiştir. Türkçe dublajlı olarak hem de... Tabii ben izlemedim*-* Sonuç olarak izleyin! =P Uyarılarımı dikkate alarak tabii =P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder