29 Ağustos 2015 Cumartesi

Mushibugyou


Yıl: 2013
Bölüm Sayısı: 26
Bölüm Süresi: 25 Dakika
Yayın Şekli: TV
Diğer İsimleri: Mushibugyo
Tür: Aksiyon, Samuray, Shounen, Komedi, Drama, Fantezi
Yönetmen: Hamana Takayuki
Orijinal Hikâye: Fukuda Hiroshi
Firma/Stüdyo: Seven Arcs Pictures

Eski Japonya zamanları Edo Dönemi'nde yaklaşık yüz yıl önce bilinemeyen bir sebepten devasa böcekler saldırmaya başlar. Bu böceklere Mushi adını veren insanlar zor zamanlar geçirirken yaklaşık on yıl önce böcek yargıçlarının yani Mushibugyou kurumunun kurulması ile rahata kavuşmuşlardır. Bu kurum Edo'yu korumak için üstün yetenekli kişilerden oluşan güçlü bir yerdir. Bu kuruma son katılan Jinbei Tsukishima ise babasının yerine gelmiştir göreve ve onun kadar yetenekli olmadığı için ilk olarak geri plandaki görevlerde çalışacaktır, ancak bu Jinbei için sorun değildir. Elinden geleni yaparak bu kuruma gereken biri olduğunu göstermeye niyetlidir.




Son zamanlar kötü serileri seçiyorum =( Daha doğrusu yıllar önce seçtiğim ve daha yeni izleyebildiğim seriler... Ve sonunda bittiler gibi =) Artık sadece iyi serileri izlemek var =) Bu seri hakkında yazmak istemiyorum, zira izlemenizi de tavsiye etmiyorum. Hikâyesine eh, kurgusuna kötü diyelim... Karakter çizimleri ayrı bir kötü diyorum. Yani gözünüze ziyan =( Geriye ne kaldı? Zaten arka fonun arka fonunda çalan inceden inceye duyulan melodiler ise bana nedense Sailor Moon animesini anımsattı -_- Bir şey mi kaçırdım bu seriyle ilgili yahu? Bana mı öyle geliyor yoksa... Ancak cidden duydum yahu =( Bu kadar yeterli sanırım :D Ha unutmuşum... Ana karakteri uyuzun önde gideni olmakla beraber yan karakterler idare eder cinstendi =) Animenin tek iyi yanı, yani az da olsa iyi yanı buydu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder